Jak niektórzy z Was już się pewnie orientują od jakiegoś czasu tworzę grę osadzoną w realiach “Teolteco”. Każdy gracz będzie miał realny wpływ na kontynuacje opowieści i na wydarzenia jakie będą miały miejsce w świecie.
Silnik na jakim powstaje gra daje niesamowite możliwości łącząc cechy gry mechanicznej (znanej między innymi z BloodWars, BitteFight) z tekstowymi grami wyobraźni. Obecnie gra jest w fazie deweloperskiej, co oznacza, że nie jest jeszcze możliwa rozgrywka z innymi graczami lecz każdego dnia prezentuje się coraz lepiej. Wciąż dodajemy do niej nowe funkcje, które mają na celu urozmaicić grę i wyróżnić ją na tle innych. Pragnę, by gra oddawała jak najwięcej klimatu z tego przedstawionego w komiksie, czy opowiadaniu.
To ostatnie doczekało się już rozdziału trzeciego i zapowiada się na dużo więcej. Chciałbym nim zaspokoić bardziej wymagających i dojrzalszych czytelników poruszając trudne i poboczne wątki na które nie było miejsca w komiksie. Myślę, że to dobry zabieg który sprawia, że projekt TEOLTECO jest w stanie dotrzeć do czytelników w każdym wieku. Mam nadzieję, że opowiadanie wyczerpie potencjał projektu i w większym stopniu odda clou przygotowując Was do internetowej rozgrywki.
Poniżej przygotowałem kilka bonusowych treści, które ( mam taką nadzieję ) zaostrzą Wam apetyt ;)
Możliwości silnika i rozgrywka ( wersja skrócona )
Gra posiada
dwa główne cele:
indywidualny i zespołowy. To gracz wybiera jaki cel i kiedy chce osiągać.
Możliwość rozgrywki tylko mechanicznej lub mech.+ fabularnej. To również nie jest niczym ograniczone. Nie ma konieczności cały czas grania tylko jednym systemem.
Mechaniczne możliwości. Zarys ogólny
Gracz do dyspozycji dostaje całą masę lokacji, które może odwiedzać i rozgrywać w nich przygody nie tylko fabularne ale również i mechaniczne. Do głównych lokacji zaliczają się
Utopiia 2 (nazwa na potrzeby wersji dev.);
Orgun-E; góry Kazad-Nar; pustkowia; lasy; strefy skażone; Zaginione miasto ( Utopia ).
Niektóre z nich, jak
miasta np.
otwierają przed graczem kolejne lokacje z którymi gracz może wchodzić w interakcje:
puby, areny walk, poczta, szkoły, farmy, świątynie itp itd. Jest tego cała masa, a zbadanie ich wszystkich zajmie graczom nie jeden dzień, ba! Nie jeden tydzień!
W grze, w pierwszej erze dostępne będą
trzy rasy, pięć klas i oczywiście
dwie płcie.
Każda z ras charakteryzować się będzie indywidualnym zbiorem cech, a niektóre wyróżniać się będą dodatkowymi możliwościami.
Na uwagę zasługuje również system współpracy i rywalizacji między graczami.
Będą oni mogli brać śluby, zakładać klany, budować i rozwijać domy, adoptować zwierzęta (dające różne bonusy również w rozgr. Fab.),
czy wyzywać się na pojedynki lub wojny klanowe.
Niewątpliwe minusy [ ;) ]
Konieczność stałego dostępu do internetu
Przestarzały silnik podatny na ataki (pomimo usprawnień)
Zobacz screeny z wersji deweloperskiej:
https://photos.app.goo.gl/FF73ksNbcswf68me2
Poradnik do gry ( wersja rozszerzona, bez ilustracji )
http://rydygerart.esy.es/wp-content/uploads/2017/11/Poradnik-2.pdf
Komentarze
Prześlij komentarz