[WIO KONIKU!] TeoltecoVia - przeglądarkowa gra tekstowa


Jak niektórzy z Was już się pewnie orientują od jakiegoś czasu tworzę grę osadzoną w realiach “Teolteco”. Każdy gracz będzie miał realny wpływ na kontynuacje opowieści i na wydarzenia jakie będą miały miejsce w świecie. Silnik na jakim powstaje gra daje niesamowite możliwości łącząc cechy gry mechanicznej (znanej między innymi z BloodWars, BitteFight) z tekstowymi grami wyobraźni. Obecnie gra jest w fazie deweloperskiej, co oznacza, że nie jest jeszcze możliwa rozgrywka z innymi graczami lecz każdego dnia prezentuje się coraz lepiej. Wciąż dodajemy do niej nowe funkcje, które mają na celu urozmaicić grę i wyróżnić ją na tle innych. Pragnę, by gra oddawała jak najwięcej klimatu z tego przedstawionego w komiksie, czy opowiadaniu. To ostatnie doczekało się już rozdziału trzeciego i zapowiada się na dużo więcej. Chciałbym nim zaspokoić bardziej wymagających i dojrzalszych czytelników poruszając trudne i poboczne wątki na które nie było miejsca w komiksie. Myślę, że to dobry zabieg który sprawia, że projekt TEOLTECO jest w stanie dotrzeć do czytelników w każdym wieku. Mam nadzieję, że opowiadanie wyczerpie potencjał projektu i w większym stopniu odda clou przygotowując Was do internetowej rozgrywki. Poniżej przygotowałem kilka bonusowych treści, które ( mam taką nadzieję ) zaostrzą Wam apetyt ;)

Możliwości silnika i rozgrywka ( wersja skrócona )

Gra posiada dwa główne cele: indywidualny i zespołowy. To gracz wybiera jaki cel i kiedy chce osiągać. Możliwość rozgrywki tylko mechanicznej lub mech.+ fabularnej. To również nie jest niczym ograniczone. Nie ma konieczności cały czas grania tylko jednym systemem.

Mechaniczne możliwości. Zarys ogólny

Gracz do dyspozycji dostaje całą masę lokacji, które może odwiedzać i rozgrywać w nich przygody nie tylko fabularne ale również i mechaniczne. Do głównych lokacji zaliczają się Utopiia 2 (nazwa na potrzeby wersji dev.); Orgun-E; góry Kazad-Nar; pustkowia; lasy; strefy skażone; Zaginione miasto ( Utopia ). Niektóre z nich, jak miasta np. otwierają przed graczem kolejne lokacje z którymi gracz może wchodzić w interakcje: puby, areny walk, poczta, szkoły, farmy, świątynie itp itd. Jest tego cała masa, a zbadanie ich wszystkich zajmie graczom nie jeden dzień, ba! Nie jeden tydzień! W grze, w pierwszej erze dostępne będą trzy rasy, pięć klas i oczywiście dwie płcie. Każda z ras charakteryzować się będzie indywidualnym zbiorem cech, a niektóre wyróżniać się będą dodatkowymi możliwościami. Na uwagę zasługuje również system współpracy i rywalizacji między graczami. Będą oni mogli brać śluby, zakładać klany, budować i rozwijać domy, adoptować zwierzęta (dające różne bonusy również w rozgr. Fab.), czy wyzywać się na pojedynki lub wojny klanowe. Niewątpliwe minusy [ ;) ] Konieczność stałego dostępu do internetu Przestarzały silnik podatny na ataki (pomimo usprawnień)  

Zobacz screeny z wersji deweloperskiej:

https://photos.app.goo.gl/FF73ksNbcswf68me2

Poradnik do gry ( wersja rozszerzona, bez ilustracji )

http://rydygerart.esy.es/wp-content/uploads/2017/11/Poradnik-2.pdf

Komentarze