[SZORTOWNIA] Szybki wpis o opóźnieniach


Dawno nie blogowałem, ale chyba nie wyszedłem z wprawy ;)
Tym razem nie będę długo przynudzał i od razu przejdę do rzeczy. Pewnie niektórzy już wiedzą , że ostatnio nie mam za wiele wolnego czasu, stąd też rzadko odzywam się na FB i jeszcze rzadziej cokolwiek publikuję, ale nie umarłem - działam
Niestety w ogólnym rozrachunku przegrywam bitwę z czasem, dlatego zdecydowałem, że skupię się na tym co jest dla mnie najważniejsze, czyli tworzeniu. Ubolewam, że przez brak czasu cierpi na tym jakość moich prac i w konsekwencji Wy. Dlatego odtąd już nie będę wrzucał wszystkiego jak leci, lecz tylko to, co przejdzie przez gruntowną korektę i będzie gotowe na 100% Tyczy się to zarówno tekstów jak i rysunków. Od teraz stawiam na jakość i koniec.
Może wiązać się to ze sporym opóźnieniem ale tylko tak mogę mieć czyste sumienie, że zrobiłem wszystko, by Wam się spodobało.
Starałem się by wilk był syty i owca cała, ale korekta i publikacja każdego rozdziału z osobna mija się z celem. Mnie wypruwa z weny, czasu, a i tak nie jest to na tym poziomie, co być powinno.

W telegraficznym skrócie piszę, więc: najpierw napiszę opowiadanie, zrobię korektę ( na ile będę potrafił) i dopiero wówczas będę publikował. Może będzie to częściej niż raz na tydzień? Zobaczymy. Tymczasem śledźcie FB, bo opowiadanie, to nie jedyny projekt jaki wziąłem sobie na cel ;)

Komentarze